Treeningud

” Liikumine on eluoluline projekt, mille peaks liikumisspetsialistide hinnangul ette võtma iga inimene. Füüsiline heaolu on õnne alus. Valuaistingud pärsivad tavaliste toimetuste tegemise võimekust ja oma keha tundma õppimine läbi liikumise aitab igast uuest valuilmingust kergemini jagu saada.” – Kaisa Marran

Katja Loide Pilates Stuudio pakub klassikalise pilatese süsteemil põhinevaid treeninguid nii individuaalselt, duo-treeninguna kui ka väikestes rühmades. Stuudio ajakava on planeeritud võimalikult mitmekülgne, et sobiva treeningu leiaks iga huviline.

Kui sa pole varem pilatesega kokku puutunud ja soovid teada, kas see võiks sulle sobida, siis kutsume sind proovitreeningule! Loe alustamise kohta lähemalt siit 

Treeningule tulles soovitame panna selga mugavad trenniriided, mis on ümber keha. Siis saab õpetaja sind paremini juhendada ja vajadusel asendeid korrigeerida.

Individuaalsed ja duo-treeningud

Kuigi oleme harjunud pigem treenima rühmatrennides, näitab praktika, et kõige suurem areng toimub just individuaalsetes tundides.

Individuaalsetel treeningutel ja duo-treeningutel tegeleme personaalselt sinu kehalise vormi parandamisega. Treeningud toimuvad matil ja seadmetel.

Proovitrenn

Proovitrenn — individuaalne treening ning hea võimalus tutvuda stuudio ja kaasaegse Pilatesega. Proovitrenn kestab kokku 60 minutit ja algab küsimustiku täitmisega. Küsimustikus palume kirjeldada oma tervislikku seisundit ja eesmärke, mida soovid saavutada. Järgmisena viime läbi diagnostika sinu liigutuste kohta ning treener selgitab, mis on sinu keha tugevad ja nõrgad küljed. Selle tulemusel ja võttes arvesse sinu enesetunnet ja eesmärke, viiakse läbi personaalne tutvustav treening stuudios. Trenni lõpus annab treener soovitusi edaspidiseks liikumiseks ja kirjeldab erinevaid võimalusi, mis on olemas stuudios.

 SOLO Personaaltunnid seadmetel Tower /Reformer/Tool/Barrel, low-high Chair

õpid sa tundma oma keha nagu ei kunagi varem.  Õpetame sind kasutama jõukeskme lihaseid ja pilatese ühendusi ning tutvustame harjutusvara. See on kõige efektiivsem võimalus tunnetada erinevust ja näha muutusi oma kehas!

SOLO treening sobib sulle eriti hästi

  • kui soovid personaalset lähenemist
  • sa pole ammu trennis käinud
  • tahad pärast pikka pausi uuesti oma keha treenimisega algust teha
  • sul on vigastus, millest soovid kiiremini taastuda.

Individuaaltreeningutel ja duo-treeningutel lähtume iga kliendi keha ja meele vajadustest, eeldustest ja võimetest. Valime sinu vajadustele vastavad pilatese harjutused, seadmed ja väikevahendid ning saad kõiki harjutusi teha õpetaja personaalsel juhendamisel, sulle sobivas rütmis ja tempos. Kõige selle eesmärgiks on, et õpiksid end treenima turvaliselt, endale liiga tegemata, oma nõrku piirkondi tugevdades ja pinges piirkondi järk-järgult vabastades. Individuaaltreening pakub lõputut potentsiaali tegeleda oma kehaga.

SOLO personaaltunnid on suunatud jalgade, käte, selja ja keha keskosa treenimisele, kasutades erinevaid seadmeid  ja raskusi. Tund keskendub keha keskosale ja vormib tervet keha. Treening arendab koordinatsiooni ja suurendab alakeha rasvapõletust.

Meie stuudio õpetaja Katja Loide on läbinud mitmeid treeningprogramme, mida ta kombineerib oma isikliku kogemusega. Katja teab, kuidas lugeda just sinu keha ning kuidas panna kokku spetsiaalselt sulle mõeldud treeningprogramm, mis vastab sinu vajadustele ja aitab sul jõuda soovitud eesmärkideni.

Broneeri individuaaltreening siin.

Tutvu hinnakirjaga .

DUO MAT sessioon

DUO MAT sessioon on kohandatud pilatese trenn kahele. See on personaalne privaattund, mida saad jagada oma hea sõbra, partneri või kolleegiga. DUO trenn sobib ideaalselt ka meestele!

Miks on DUO sessioon kasulik?

  • Treenides partneriga, on sinu motivatsioon kõrgem.
  • Uuringud on tõestanud, et paarilisega trennis käies on ka kaalukaotus suurem.
  • Võrreldes individuaaltreeninguga säästad sa raha, samas pakub ka DUO-treening sulle täit personaalset tähelepanu ja õpetajapoolset juhendamist.
  • Tulge koos partneri või lähedase sõbraga ja nautige ühist aega! Lahkute stuudiost rõõmsate ja puhanutena.

DUO-treening on suurepärane valik, kui sa ei saa endale privaattundi lubada, kuid soovid teha trenni klassikalistel pilatese seadmetel. Kahekesi trenni tulles saate kulusid jagada, kuid kasu on sama (või isegi suurem). Lihtsalt leia omale trennikaaslane – sõber, abikaasa või kolleeg – ja tule tee proovi! Garanteerime, et DUO-treening on lõbus ja efektiivne.

DUO-treeningule tulles veendu, et sinu kaaslane oleks sama pühendunud nagu sina. Kui kaaslane ei saa tulla või tühistab tunni, siis pead ka sina treeningu tühistama või maksma privaattunni hinna.

Broneeri DUO-treening siin.

Tutvu hinnakirjaga .

Rühmatreeningud

Pilatese rühmatreeningud toimuvad väikestes gruppides, et tagada iga tunnis osaleja jaoks maksimaalne kasu. Ühes tunnis saab korraga osaleda 7-10 inimest. Tunni kestvus on 55 minutit. Treeningud toimuvad Toila SPA-s ja Jõhvis (vaata täpselt toimumise kohta kalendrist (link tunniplaanile)).

Pilates MAT F & Props 

foundational/algtase

Baastasemel pilatese treening eeldab sõnavara, põhiharjutuste ja kehaasendite tundmist. Treeningute käigus tekib arusaam harjutuste järjekorrast, hingamistehnikatest ja terviklikust treeningsüsteemist. Baastreeningus tehakse ettevalmistavaid harjutusi MAT L1 tasemele jõudmiseks. Enne Pilates MAT F treeningus osalemist on soovituslik võtta mõned individuaaltunnid stuudios, et saada paika kehaasend. Treening sobib kergemat ja lihtsamat koormust soovivale pilatese harrastajale. Tunnid toimuvad matil, lisaks kasutame väikevahendeid (kummilint, vahtplastist rullid, pallid, pilatese rõngas, pulk).

Vaata tunniplaani .

Tutvu hinnakirjaga .

Tule omanda õige pilatese tehnika! Kõiki MAT tundides tehtavaid harjutusi saab hiljem edukalt praktiseerida ka iseseisvalt kodus!

Pilates MAT L1 & Props 

kesktase

Siin tunnis teeme vähem baasharjutusi ja keskendume rohkem pilatese põhiharjutustele. Eesmärgiks on saavutada harjutuste tegemise sujuvus. Tund sisaldab 25-30 põhiharjutust matil, mille sooritamiseks on tihti abiks erinevad vahendid (kummilint, vahtplastist rullid, pallid, pilatese rõngas, pulk). Tund on intensiivne ja tempokas. Osalemiseks on soovituslik läbida esimesed tunnid individuaalselt või osaleda Pilates MAT F taseme tundides.

Vaata tunniplaani .

Tutvu hinnakirjaga .

Pilates MAT L2 & Props

edasijõudnud

Edasijõudnute tund on mõeldud neile, kellel MAT L1 taseme harjutuste sooritus vastab kõigile pilatese printsiipidele. Harjutused on raskemad kui L1 tunnis, seetõttu suureneb ka tunni intensiivsus. Kokkupuude matiga väheneb – harjutame maakülgetõmbejõule vastutöötamist.

Vaata tunniplaani.

Tutvu hinnakirjaga.